Sunday, October 02, 2011

Weekend yang best!!

Alhamdulillah...hujung minggu yang sangat best untuk saya dan Enchek Suami. Rasa puas sangat dapat banyak benda untuk Enchek Suami..cehhhhh, feeling like "isteri mithali" la pulak...hohoho....muntah darah cepat!

Mak and abah masih lagi kat Putrajaya...lepaking with abang Ejam, menjaga si Ryan yang demam campak. Mungkin dah makin sihat, tapi tak boleh balik lagi sebab hari ni  (Ahad) Pakcik buat kenduri doa selamat. 

Semalam saya masak untuk Enchek Suami. Tanya apa Enchek Suami nak makan...and he requested tomyam...Pelik! Sebab selalunya Enchek Suami akan minta masakkan sambal tumis...beliau sangat la kurang makan tomyam mahupun sup..tapi saya pulak sangat suka masak dan makan tomyam, juga sup. Hahahaha...

So, here we go...pergi market sama-sama..makan sarapan sama-sama..pergi klinik pun sama-sama. Tapi bila masak...saya masak sorang-sorang, dia tido depan tv. HMMMMMPHHHHH!!!! Sabau....dia letih balik ngan bas tu 


After bergusti sorang-sorang di dapur kurang sejam, maka siap la hidangan tengahari kami. Khas buat Enchek Suami yang keletihan. Errr, cam tak kena je kan kombinasi makanan tu..? Tomyam makan ngan tempe goreng dan sayur bayam goreng. Hahahaha..tak kesah la. Janji masuk perut dengan selamatnya...kena dengan selera saya pada masa tu.

Betul kata orang...sesuatu yang terjadi pasti ada hikmahnya. Dah lama tak memasak, membasuh dan melayan Enchek Suami, akhirnya tertunai jugak minggu ni biarpun cuma 2 hari. 

And right now...saya sudah kerinduan..  '______'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...