Thursday, November 24, 2011

Smurf

Semalam saya dilanda kebosanan yang amat sangat. Tak tau nak buat apa. Habis segala blog saya buka. Rancangan di TV confirm-confirm la tak best...Huhuhu...Sampaikan katalog Tesco tu saya belek satu per satu. Sangat kritikal keadaan saya semalam.

Rasa macam nak makan mcd je...tambah-tambah lak bila sepupu saya, Anan, post gambar di fb...gambar Mc Chicken. Lapar sangat-sangat tengok gambar tu. Siyes rasa ngidam...rasa terliur.

Tapi semalam kami tak makan mcd pun. Enchek Suami balik lewat. Pukul 9.15 malam baru sampai...siap-siap mandi kami pun keluar. Gi Jalan Reko. Kononnya Enchek Suami nak bawa makan kat satu tempat ni..tapi tak jumpa kedai tu. Sudahnya kami makan kat kedai makan area Reko Sentral. Boleh la jalan-jalan kat downtown terus pastu.

Mungkin sebab semalam ada game bola sepak. So, sunyi je la downtown tu. Perasan saya masa tu lagi la bertambah-tambah bosan. Balik-balik umah terus lepak depan tv beberapa minit...pastu terus masuk bilik. Aduyaiiiiii...kritikal-kritikal.

Errrr...apa kene-mengena ngan tajuk ni? Heheheh...sebenarnya nak bagitau yang sekarang ni jalan mana-mana mesti akan nampak patung Smurf. Patung angry bird tu memang la banyak....tapi tak comel macam patung smurf. Rasa macam nak rembat satu je buat mainan baby saya nanti. Hahahah...


Comelkan...?

p/s : buat cadar baby pon comel gak kan..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...