Saturday, November 12, 2011

11 . 11 . 11

Semua orang menyebut-menyebut angka kat atas tu. Unikkan...? Maka ramai la yang nak bernikah hari ni...semata-mata sebab tarikhnya yang unik. Dah la pulak tu...sanggup bersusah payah pulak nak nikah pukul 11....kalau nak lagi tepat, pukul 11.11 pagi. Hamekkk ko!!!! Kononnya mengambil berkat tarikh. Hahahahahh...nikah la tarik apa pun..semuanya ada berkat sendiri.

Sebab ramai yang cakap pasal tarikh ni..saya pun ada cerita saya sendiri untuk tarik 11.11.11...Hahahahhaha, nak jugakkkkkk!!!!

11.11.11....adalah tarikh saya kena renew roadtax ciggmoogy saya. Dah dua tahun dah umur ciggmoogy....dari bersinar-sinar sampai la ada kesan-kesan calar....dari bersih luar dalam sampai la keadaan tayar berlumpur. Huhuuuuuu...terbang RM1088.54 petang semalam demi menghidupkan roadtax dan insurans kereta.

 Nahhhhhhh....kang kata saya tipu nak tarikh 11.11.11 jugakkkk.....

Roadtax tu amek masa 2 hari bekerja. Buat petang semalam...hari Isnin baru dapat. Tu la...pandai sangat renew last-last minute. Sighhhhhh.... (-_-'")

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...