Wednesday, May 04, 2011

Berpindah ke sini

Assalamualaikum....

 From "Stuck In My Heart", now it became "Born in my heart~~"...di sinilah ruang baru untuk saya. Ruang untuk saya meluahkan apa yang terbuku di hati, ruang untuk saya bercerita dari hati ke hati, dan ruang untuk saya berkongsi....hehehhe...tak perlu bermadah kowtttt.....straight to the point aje. Sebenarnya dalam sebulan dua ni saya rasa saya perlu ada satu medium baru untuk menulis. Bukan tak ada facebook, bukan tak ada blog, siap diari JPN tak berusik lagi....Kalau di facebook, tak boleh nak menulis panjang-panjang pada status tu...nanti jadi macam karangan la pulak. Blog "Stuck In My Heart" pun dah lama sangat saya tinggal...dah bersawang, susah untuk saya bersihkan semuanya untuk memulakan satu yang baru. Nak delete blog tu terasa sayang...sayang kerana di situ la tercoretnya 1001 kisah suka duka saya masa jadi penggangur terhormat, kemudian bergelar guru...dari seorang anak dara, menjadi tunangan orang. Sekarang ni dah pun jadi isteri orang...rasanya perlu satu tempat yang baru...so, takde la terikut-ikut cara penulisan lama. Opssss...jangan ingat saya dah jadi seorang yang skema ye...saya masih seperti dulu...Teruterubozu Anamae yang sangat....er, sangat......(sila isi tempat kosong). Hahahahah....

Nah senyum kambing dari saya.....theeeee

Sebenarnya saya hampir berputus asa, dah lama sangat tak design blog...dah lupa nak tekan dan ubah yang mana. Saya amek masa berjam-jam nak buat satu yang baru...(atau sebenarnya menggodek semula bahagian settings dan design), and Alhamdulillah....usaha membuahkan hasil. Errrrr, sepatutnya masa berjam-jam tu saya patut habeskan untuk membuat soalan pekse pertengahan tahun...ERKKKK!!!!!

Okey, sampai sini saja untuk entry yang pertama ini. Saya pun dah keletihan amat....ada banyak lagi yang saya perlu kemaskini selepas ini...ubah itu-ini, susun-susun balik....macam-macam la..insyaAllah, selepas ini ia akan berubahh menjadi lebih baik..Daaaaaarrrrrr.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...