Monday, June 20, 2011

Parking kasik lurus la weh...

Gambar yang ditangkap menggunakan handphone Sony Walkman pada petang Ahad yang aman damai di kawasan parking Econsave, Parit Buntar...sekitar pukul 6 petang. Masa ni parking adalah FULL dan masih ada kereta yang masuk mencari tempat...termasuklah saya...

Yang ni pulak ditangkap pada tengahari tadi di parking sekolah....pun menggunakan hanphone Sony Walkman cabuk yang dah tiga kali hantar repair.

Hai la manusia...tak boleh ke ko parking betul-betul? Ko boleh tau kan senget ke tak kereta tu masa masuk parking yang straight...takkan la ko tak boleh adjust?? Kalau tengok pada jenis kereta tu...bukannya kereta "pemandu baru"...apalah salahnya ko perbetulkan bila dah sedar parking ko tu makan ruang. Ni ko amek sampai 2 lot...hape??? Ko bayar ke untuk dua-dua tu????

Tak bersivik betul pemandu sekarang ni...tu belum lagi pergi kawasan R&R..sesuka hati je makan tengah. Kan ke menyusahkan orang lain yang nak letak kereta juga. Patut tak sekolahkan balik pemandu-pemandu tak bertanggungjawab ni? 

p/s : Sengaja tak nak blurkan plet kereta...Biar manusia-manusia tu tahu sapa dia dan tolong bertanggungjawab dengan keadaan sekeliling termasuklah kereta ko yang menyusahkan orang lain tu.
PEACE NO WAR =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...