Thursday, June 16, 2011

Abah...

Rasanya belum terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Hari Lahir, khas untuk insan bernama Haji Mohamed Noor Bin Haji Sharif. Seorang insan yang dekat di hati..selain mak dan suami saya. Besday abah jatuh hari Rabu lepas, 15 Jun. Sama ngan besday Yusri KRU dan teman praktikal saya...Rozana. Kalau ikut IC, umur abah tahun ni 66 tahun la...sebab nombor awal IC abah 450615. 20 tahun beza dengan saya...dan sejak kecil lagi orang cakap saya ni ikut abah. Betul ke? Hehehhe...ye la kot. Sama-sama peramah, tapi tak banyak cakap...dan sangat banyak berfikir. 

Ni gambar abah masa tahun 1968.
Umur abah masa ni 23 tahun..hensem kan? Macam P Ramlee...
Suka sangat2 gambar ni sampai saya dulu ingat abah saya ni P Ramlee....hehhehe

Abah...moga sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, sihat tubuh badan. Semoga hajat mak abah nak pegi umrah dan berpuasa di Mekah tahun ni dimakbulkan. Ameeeeen.....

Besday abah selalunya jatuh pada Hari Bapa. Tahun ni saya plan konon-konon nak bawa abah ngan mak makan steamboat. Tapi terpaksa la postponed sebab Yana kena gi kursus kat Pangkor, and abah lak balik kampung. Petang tadi baru sampai umah. Maybe weekend ni la kot...tak pun tunggu gaji next week.

And sempena Hari Bapa ni...saya juga nak wish untuk abah dan abah mertua saya, "Selamat Hari Bapa". Er, dan juga bakal bapa kepada anak-anak saya nanti...hehehhe....Love All Of You! Muahhhhhhh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...